איכות איטלקית בחברה ישראלית משפחתית

 עולם הרהיטים מציע מגוון רחב של דגמי ריהוט שונים, עיצובים ואיכויות, החל מייצור המוני הנותן דגש על רהיטים מתכלים במחיר נמוך, וכלה ביצירות אומנות, עיצובים ייחודיים והתאמה אישית ללקוח, בתהליכי ייצור מוקפדים ומחמירים.
ברהיטי מוביליה העמידו לרשות הלקוחות באשדוד, המשתרע על- 2000 מטרים רבועים, המציגים מאות דגמים של רהיטים מבית יצרנים איטלקיים מובילים, אשר שמים דגש על איכות בלתי מתפשרת, לצד מרחב עיצובי עצום. רהיטי מוביליה מהווה בית ומקום המספק פתרונות ריהוט מתקדמים ללקוחות פרטיים ולמעצבי פנים.
ברהיטי מוביליה ניתן למצוא ריהוט תחת מגוון קטגוריות בניהן:
1.מערכות ישיבה לסלון
2.ויטרינות ומזנונים
3.פינות אוכל
4.חדרי שינה
5.פתרונות אחסון
6.מוצרים משלימים מעוצבים

חברת רהיטי מוביליה היא חברה משפחתית, בה הדור השני נטל את מושכות העסק, המחזיק בקרוב ל-60 שנות מוניטין. החברה עובדת אל מול 15 יצרנים איטלקיים מובילים, המספקים מגוון עיצובים בניהם מסורתיים, מודרניים, כפריים ובשלל סגנונות עיצוב נוספים.
הרהיטים עשויים ממבחר סוגים של עץ מלא, תוך שימוש בריפודים איכותיים ממבחר בדים, בתהליכי ייצור, נגרות ותפירה מחמירים במיוחד, אשר מבטיחים איכות שאין שניה לה.
העבודה ושיתופי הפעולה האדוקים עם היצרנים, אשר פועלים בצפון איטליה, מאפשרים גם ייבוא של רהיטים בהזמנה אישית, התאמות של מידות, סוגי בד וריפודים, בתהליך ייצור וייבוא אישי ללקוח, על פי צרכיו ועל פי העדפותיו האישיות.
ברהיטי מוביליה מאמינים כי האיכות מעל הכל, ועל כן מייבאים רהיטי איכות בלבד, ולא מתפשרים על מוצרים ירודים במחיר נמוך. ויחד עם זאת, מקפידים לספק ללקוחות את הרהיטים היוקרתיים במחירים הוגנים, במבצעים המתעדכנים מעת לעת, ותוך מתן שירות מצוין הכולל משלוחים לכל רחבי הארץ.

מבצע חיסול

הנחה של עד 30% בחנות

ריהוט איטלקי בהתאמה אישית

הגיעו לפני שיגמר

בואו לעצב את ביתכם בסגנון איטלקי מיוחד!

חוות דעת
סגירת תפריט