אלמנטים בולטים בעיצוב פינת האוכל

 פינת האוכל על פניו הנו חלל פונקציונאלי הבא להעניק לבני בית המקום של נוחות לסעוד בו את ארוחותיהם. אך בפועל פינת האוכל מהווה הרבה מעבר לכך, כאשר מיקומה במרבית המקרים בבניה החדשה הוא מיקום פתוח, כאשר פינת האוכל ממשיכה את הקו בין מרחב הסלון והמטבח.

פינת האוכל הביתית לרוב תהיה בסמיכות למטבח, משיקולי נוחות, ותהיה בקו ישיר לחדר האורחים, מה שמחייב עיצוב המתכתב עם אלמנטים עיצוביים אחרים במרחב.

מיקום

 בתכנון של בית חדש או כניסה / שיפוץ בית קיים, יש לתכנן באופן מוקפד את העמדת פינת האוכל. לרוב המקום המוצע הוא מובנה וכאמור מקובל כיום לשלב את חדר האוכל במרחב פתוח. יחד עם זאת כדאי לבחור בחלל הניתן לתיחום הן באמצעות ריהוט והן באמצעות סמיכות לקיר אחד לפחות. מבנה זה יאפשר להפריד בעין בין חדר האוכל לשאר המרחב המשותף ויאפשר עיצוב מרשים יותר. 

ריהוט

 הבחירה בריהוט פינת האוכל היא הבחירה החשובה ביותר בעיצוב החלל. ישנן כיום פינות אוכל יוקרתיות העשויות מחומרים שונים בניהן עץ מלא, שילוב בין מתכת וזכוכית וריפודי בד שונים לכיסאות. לפני שקובעים את העיצוב יש להתייחס לשאר החלל שכפי שצוין מהווה חלק מן התמונה הכוללת. אם בחרתם במטבח כפרי מעץ אלון מיושן, פינת אוכל מודרנית מזכוכית פחות תתאים וכדאי יהיה לשמר את אלמנט העץ והכפריות. מעבר לבחירה בסגנון הריהוט יש להתאים את פינת האוכל הן לגודל החלל והן לצרכי המשפחה.

משפחות המרבות לארח מוטב שלא יסתפקו בפינת האוכל בגודל הסטנדרטי המלווה בארבעה עד שישה כסאות. ניתן לבחור בשולחנות מודולאריים בעלי יכולת הרחבה ולהגדיל את מספר הכיסאות סביב השולחן. למשפחות עם ילדים קטנים לא מומלץ לבחור בריפודי בד עדינים במילוי ספוג נוח ומפנק, שכן אלו עשויים לאגור במהרה שיירי מיץ ומרק שיורידו מחזותם היוקרתית. פינות אוכל יוקרתיות מתבטאות הן באיכות החומר והגימורים והן בעיצובים חדשניים ומודרניים, ויחד יוצרים יחידות של נוחות ומראה מרשים גם יחד.

תאורה – ההשפעה של תאורה מיטיבה היא השפעה חיובית ומכרעת על כל פינת אוכל. כדאי לבחור בתאורה רכה ולא בוהקת המשרה אווירה של נינוחות, אך לא להסתפק בתאורה עמומה. יש לראות את המונח על השולחן בזמן הסעודה וכן לספק תאורה שתאפשר לסועדים לראות זה את זה. תאורה צהובה רכה עשויה להתאים ובכל מקרה מוטב להימנע מנורות הלוגן או תאורה בוהקת אחרת. גוף התאורה צריך להיות בעל נוכחות ומרשים ולהיות ממוקם מעל מרכז שולחן האוכל. 

תאורה

 ההשפעה של תאורה מיטיבה היא השפעה חיובית ומכרעת על כל פינת אוכל. כדאי לבחור בתאורה רכה ולא בוהקת המשרה אווירה של נינוחות, אך לא להסתפק בתאורה עמומה. יש לראות את המונח על השולחן בזמן הסעודה וכן לספק תאורה שתאפשר לסועדים לראות זה את זה. תאורה צהובה רכה עשויה להתאים ובכל מקרה מוטב להימנע מנורות הלוגן או תאורה בוהקת אחרת. גוף התאורה צריך להיות בעל נוכחות ומרשים ולהיות ממוקם מעל מרכז שולחן האוכל. 

תמונה

 מעל קיר פינת האוכל ניתן לשלב תמונה. תמונה פנורמית רחבה עשויה להתאים, או לחילופין כיתוב אותיות מעץ או ממתכת בהתאם להעדפת וסגנון בני הבית. רהיטי מוביליה מציעים ללקוחותיהם הרבים מרחב עצום של עיצובים מרהיבים, בסגנון איטלקי מודרני, באיכות מעולה ובגימור יוצא דופן. רהיטי מוביליה משווקים רהיטים המגיעים מאיטליה, מהם ניתן להתרשם באולם התצוגה המרשים של החברה הנמצא באשדוד.

כל הרהיטים, לרבות פינות אוכל יוקרתיות במבחר דגמים וסגנונות, מיוצרים בהזמנה אישית ובהתאמת מידות לצרכי הלקוח, ומגיעים באמצעות משלוח והרכבה של חברת מוביליה לבית הלקוח, באחריות מלאה ושירות מעולה המסופק עם חיוך. 

מבצע חיסול

הנחה של עד 30% בחנות

ריהוט איטלקי בהתאמה אישית

הגיעו לפני שיגמר

בואו לעצב את ביתכם בסגנון איטלקי מיוחד!

חוות דעת
סגירת תפריט