חדר השינה בעיצוב איטלקי

עיצוב חדר השינה מצריך חיבור בין צרכים ופתרונות פונקציונליים, התאמה לאתגרי גודל של חללים שונים, עיצוב היוצר אווירה מרגיעה, נוחות מרבית ועמידות ארוכת שנים. רשת רהיטי מוביליה מציגה: ריהוט איטלקי לחדרי שינה, ממיטב הקולקציות המובילות והעדכניות, באיכות שאין שניה לה, ותוך שילוב בין כל הפרמטרים האמורים, אשר הופכים כל חדר שינה לחלל מזמין, מרגיע, המספק נוחות ופתרונות שינה מפנקים.

פרטי ריהוט חשובים בחדר השינה

מיטה

הבסיס לכל חדר שינה, ליחיד או לזוג, הוא מיטה הניצבת במרכז החדר או בצדו, ומהווה את מוקד המשיכה הן לעין המתרשמת והן לגוף הזקוק למנוחה ולהתרגעות בסופו של כל יום. מומלץ לבחור במיטה איכותית, מעץ מלא, הכוללת אלמנטים עיצוביים דוגמת ראש מיטה אלגנטי ומרשים, ואלמנטים פונקציונליים דוגמת ארגז מצעים- לאחסון פריטים ומערכות שינה, ולמראה נקי ומאורגן של חדר השינה.

 שידות לילה

שידות לילה הן פריט מרשים למיטה הזוגית, ולרוב יוצבו משני צדי המיטה, במטרה להעניק לכל אחד מבני הזוג את המקום להנחת פריטים אישיים לצד המיטה. מומלץ לבחור בשידות בעיצוב זהה ומשלים לעיצוב המיטה, אולם במקרים מסוימים ניתן ליצור באמצעות בחירת שידות הלילה גם ניגודיות אשר מושכת את העין. שידות הלילה מיועדות לספק משטח חיצוני להצבה ולהנחת פריטים גלויים, ומגירות אישיות לאחסון פריטים אישיים/סמויים מן העין.

שידת תמרוקים

התארגנות פרטית בחדר השינה בטרם היציאה מן הבית, היא בבחינת צורך ותנאי נוחות, אשר זוכה למענה באמצעות מגוון שידות איפור ותמרוקים, הכוללות מראה ותאורה מחמיאה, מגירות ויחידות אחסון, ומספקת פונקציונליות מלאה.

באולמות התצוגה של רהיטי מוביליה, ניתן למצוא מגוון פרטי ריהוט לחדר השינה ולעיצוב הבית, בעיצוב וייצור איטלקי, המיובאים לישראל בתהליך ייבוא ישיר מן היצרן לצרכן, באיכות גבוהה, סגנונות עיצוב עדכניים, ובמחירים הוגנים ומשתלמים.

מבצע חיסול

הנחה של עד 30% בחנות

ריהוט איטלקי בהתאמה אישית

הגיעו לפני שיגמר

בואו לעצב את ביתכם בסגנון איטלקי מיוחד!

חוות דעת
סגירת תפריט