כך תחדשו את הריהוט בבית, בעיצוב מרשים ובמחיר נוח

מעת לעת עולה הצורך בחידוש הבית, כאשר לרהיטים בבית השפעה מכרעת על העיצוב והחותמת הסופית. במידה והרהיטים בבית הם אוסף של פריטים אשר נאספו לאורך השנים באופן שאינם תואמים זה לזה, סובלים מבלאי, אינם תואמים את העצוב המודרני, או פשוט נזקקים לחידוש, כך תעשו זאת נכון:

התאמת מידות- התאמת מידות הרהיטים לחלל אינה מיועדת רק לבחינה האם הרהיט נכנס לחדר, אלא תוך חשיבה על עיצוב מינימליסטי או מאסיבי, הבאה בחשבון של רכז החלל והנוחות לאחר הנחת הרהיטים והצורך בשילוב של אלמנטים נוספים בהמשך. ניתן להיעזר בתוכנות הדמיה לתכנון נכון של מרחב וחלל.

פרקטיות- בבחירה של ריהוט חשוב לתת את הדעת על האמירה העיצובית והסגנון, אולם חשוב לא פחות לבחור ברהיטים פרקטיים, נוחים לישיבה, כוללים פתרונות אחסון מיטביים, קלים לניקיון ולתחזוקה.

סגנון עיצובי- החלפת מספר מערכות ריהוט בבית גם יחד יסייעו בקביעת סגנון עיצובי  וגם ביצירת סינרגיה והשתלבות לצד חללים המעוצבים בצורה שונה מחד גיסא אולם מתכתבים זה עם זה מאידך גיסא.

פתרונות אחסון- פתרונות אחסון רחבים ודקורטיביים מסייעים ביצירת מראה עיצובי נקי ובארגון הבית בחיי היום יום. בכל תכנון של החלפת ריהוט יש להביא בחשבון שילוב של פתרונות אחסון, החל ממזנון וויטרינה מעוצבת לסלון, וכלה בארגזי מיטה, ארונות, ארגזי אחסון מעוצבים לחדרים ועוד.

רכישה מרוכזת- רכישת כלל פרטי הריהוט לבית ממקום אחד תאפשר קבלת מחיר אטרקטיבי יותר, חיסכון בעלויות ההובלה ונוחות, לצד האפשרות להיעזר בצוות המקום בתכנון ובעיצוב.

רהיטי מוביליה מציעה מרחב תצוגה ענק הכולל מאות פרטי ריהוט לכל הבית: סלונים ופינות ישיבה, פינות אוכל, חדרי שינה ומוצרים נוספים, מבית מעצבים ויצרנים איטלקיים ובאיכות גבוהה במיוחד.

מבצע חיסול

הנחה של עד 30% בחנות

ריהוט איטלקי בהתאמה אישית

הגיעו לפני שיגמר

בואו לעצב את ביתכם בסגנון איטלקי מיוחד!

חוות דעת
סגירת תפריט