כללי אצבע בבחירת רהיטים לבית

רהיטי מוביליה מציגים מגוון קולקציות עיצוב מרהיבות, ופתרונות ריהוט נרחבים לכל חללי הבית, בסגנונות עיצוב יוקרתיים ופרטי איכות בייבוא מן המעצבים הבולטים ובעלי המוניטין באיטליה.

מומחי רהיטי מוביליה מלווים כל לקוח ומבקר, בייעוץ, הכוונה והתאמה אישית של פרטי ריהוט לבחירה.

מספר טיפים והמלות שניתנו על ידי המומחים, לבחירת רהיטים לבית:

  1. פונקציונליות- הנטייה הטבעית של אנשים בבחירת ריהוט היא בחירה על פי מראה וסגנון. חשוב מאוד שלא לשכוח שרהיטים נועדו לפני הכל למלא מטרה מסוימת: ישיבה, אירוח, מרחב אכילה, שינה, אחסון ועוד. בבחירת רהיטים לבית מכל סוג יש להביא בחשבון לפני הכל את המטרה לשמם הם נועדו ולבחור בפתרון פונקציונלי, נוח, נגיש שיענה על צרכי הבית והמשפחה.
  2. חומר- רהיטים לבית מגיעים מחומרים שונים, כאשר בבסיסם מדובר בשילוב בין בסיס מעץ לחיפוי ומעטפת מבדים שונים או מעור. מומלץ להשקיע ברהיטים מבוססי עץ מלא, עמיד ואיכותי, בעלי משקל ונוכחות, שכן זה הרכיב שיהיה אחראי על איכות הרהיט ועמידותו בהמשך. רהיטים מעץ סינטטי או מחומרים חלופיים עשויים להביא לשקיעה מוקדמת, שחיקה ושימוש קצר טווח.
  3. מעטפת וחיפוי- בבחירת מעטפת לסלון, כורסאות, חדר שינה או כל פריט ריהוט הדורש חיפוי, יש להתאים את המעטפת להרכב המשפחתי, לגיל ולמאפיינים. בתים עם ילדים קטנים מומלץ לבחור בבדים אטומים למים, דוחי כתמים ורחיצים, בעוד שבבתים קלאסיים המשמשים אוכלוסייה בוגרת יותר, ניתן לשלב בדים רכים, מעטפת עור טבעי וסוגי בד הדורשים יותר תחזוקה ושמירה.
  4. מחיר- ענף הרהיטים מציע יחס ישיר בין מחיר לאיכות, כאשר רהיטים זולים נוטים לבלאי מהיר ואילו רהיטי יוקרה מתאפיינים בעמידות ארוכת שנים. לבתים קבועים בשונה מדירות שכורות וארעיות, ההשקעה בפרטי איכות תהיה גם משתלמת יותר לטווח הארוך.  

מבצע חיסול

הנחה של עד 30% בחנות

ריהוט איטלקי בהתאמה אישית

הגיעו לפני שיגמר

בואו לעצב את ביתכם בסגנון איטלקי מיוחד!

חוות דעת
סגירת תפריט