לפני החגים זה עכשיו

מזמינים רהיטים חדשים לבית בחודשי הקיץ – ונהנים מקבלת הריהוט לפני החגים

תקופת הקיץ, חודשי יולי-אוגוסט, מהווים את המועד המושלם להזמנת רהיטים חדשים לבית, לפני תחילת עונת החגים המתאפיינת בעומסי הזמנות ומועדי אספקה ארוכים במיוחד. על ידי תכנון מראש, ניתן להימנע מהעומס של הזמנת רהיטים חדשים לבית ברגע האחרון ולהבטיח אספקה בזמן של הרהיטים, עוד לפני בוא החגים.

שדרוג הבית באווירת החג

החגים הישראלים, בראשם ראש השנה וסדרת חגי תשרי, הם תקופה המתאפיינת באירוח, מפגשים משפחתיים וחברתיים, בילויים בבית בחיק המשפחה ואווירה של התחדשות. רהיטים איכותיים מיועדים להחזיק מעמד שנים ארוכות, ואינם מתחלפים בין החגים, אולם כאשר הצורך עולה, רבים יעדיפו לבצע את רכישת פרטי הריהוט בקירוב לבוא החגים, במטרה להעצים את תחושת החגיגיות וההתחדשות.

פרטי הריהוט המובילים הנדרשים לקראת החגים

פינת אוכל גדולה מעץ מלא לאירוח ארוחת החג

אירוח של ארוחות חג דורש תכנון והתאמת פתרונות, כאשר פינת אוכל מרווחת ומעוצבת הנפתחת לגודל מרשים ומתאימה לארח מספר רב של אורחים סביב אותו שולחן חג, היא אחת הבחירות הפופולריות ובין פרטי הריהוט המבוקשים לפני עונת החגים.

רשת רהיטי מוביליה מציעה: מבחר שולחנות אוכל גדולים מעץ מלא וכיסאות אלגנטיים מושלמים ליצירת חלל חמים ומזמין להתכנסויות חגיגיות, בהתאמה למגוון חללים בגדלים שונים, מתן מענה פונקציונלי ארוך טווח באמצעות שולחנות אוכל מודולריים ונפתחים שאינם תופסים מקום רב בשגרה, ונפתחים לגודל מרשים על פי הצורך.

בבחירה של פינת אוכל מומלץ להשקיע בפרטי ריהוט מעץ מלא, אשר מספק נוכחות עוצמתית ומראה יוקרתי, לצד עמידות ארוכת שנים.

כיסאות אוכל

כיסאות אוכל מעוצבים, פונקציונליים ונוחים, המתאימים לישיבה ממושכת סביב השולחן, לאירוח ולשימוש שוטף.

מערכות ישיבה לסלון

מערכות ישיבה לחללי האירוח, להשלמת העיצוב הכולל של מרחב הבית הפתוח, ולאירוח הרמוני בזרימה טבעית המעביר את האורחים משולחן האוכל, אל ספות וכורסאות ישיבה מפנקות ומעוצבות, לנוחות מלאה.

מבצע חיסול

הנחה של עד 30% בחנות

ריהוט איטלקי בהתאמה אישית

הגיעו לפני שיגמר

בואו לעצב את ביתכם בסגנון איטלקי מיוחד!

חוות דעת
סגירת תפריט