סוגי פינות אוכל יוקרתיות

בימינו, אפשר להתאים פינות אוכל יוקרתיות בכל בית מעוצב. במידה ואתם מחליטים לרכוש פינת אוכל יוקרתית רצוי שתוסיפו גם ריהוט משלים, מרשים ויוקרתי, שיעניק בסגנון שלו קו אחיד לכל העיצוב הכללי של הבית וישתלב בהרמוניות עם פינת האוכל.

פינות אוכל יוקרתיות מתאימות למי שמחפש פינת אוכל לאורך שנים, לכל מי שנוהג לארח הרבה ומעוניין בפריט מרשים, פרקטי ונוח בו זמנית. היום ניתן למצוא פינות אוכל כאלה במחירים אטרקטיביים, בלי צורך לשבור קופות חיסכון. פינות אוכל יוקרתיות תבואנה לידי ביטוי בחזות המרשימה שלהם, באיכות העץ או בכל חומר גלם אחר משובח, בריפוד ובנוחות שלהן. ולא פחות חשוב זה, שיוקצה להם חלל מתאים ונגיש.

הפרמטרים לבחירת פינות אוכל

פינת אוכל יוקרתית היא פינה שמונחת במקום אסטרטגי בבית, לרוב, ליד הכניסה של הבית שלכם והיא תהיה לחיצת היד הרשמית לכל מי שנכנס לביתכם. היא תעמוד זקופה עם כל מבחר הכיסאות שסובבים אותה ותזמין כל אחד להתיישב לצידה. הפרמטרים הבולטים לפינת אוכל מרשימה, מלבד חומרי הגלם המשובחים, יהיו גם צורת הגימור שלה, השילובים המעניינים והמקוריים של חומרי הגלם מהם היא בנויה ועוד.

סוגי פינות אוכל יוקרתיות

 יש היום פינות אוכל יוקרתיות שמיוצרות מעץ מלא, השולחן שלהן עבה, הכיסאות חזקים ועמידים ונוחים לישיבה לזמן ממושך. שולחנות מעץ מלא יוקרתיים מגיעים מעץ מייפל או אורן מסיבי ואיכותי ותמיד בגוונים טבעיים של חום אגוז או בגוון אדמדם.

טעימה מסגנונות שולחנות היוקרה יהיו; שולחן מעץ מייפל מלא עם כסאות תואמים וריפוד בגוונים טבעיים. שולחן מודרני ואלגנטי במיוחד עשוי מצע זכוכית מרובע וקשיח שמשתלב עם רגלי עץ מלא. כמו כן, שולחן יוקרתי יכול להיות גם שולחן עגול איטלקי שמיוצר כולו מזכוכית קשיחה ועמידה שנשענת על רגל מתכת יצוקה. שולחן יוקרתי נוסף יהיה בצביון כפרי שהמצע שלו עשוי מעץ גושני, גס ומחוספס ארוך ומלבני שמונח על רגלי עץ עבות שמחוברות לגלגלים מברזל.    

לכיסאות האוכל יש חשיבות בעיצוב

 גם לעיצוב הכיסאות תהייה השפעה מכרעת על היוקרה של פינת האוכל והעיצוב הכללי. כסאות של פינות אוכל יוקרתיות צריכים להיות נוחים ומרופדים בקפידה ועמידים לאורך שנים. כסאות אוכל של פינת אוכל יוקרתית הם לרוב חזקים ועמידים ומיוצרים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר ונוח לשבת ולסעוד עליהן, בדיוק כפי שיהיה מהנה לשבת על ספת יוקרה. כמו כן, יש דוגמאות רבות ושילובים רבים של כסאות אוכל לפינות יוקרה. ניתן להוסיף לכיסאות מגוון של עיטורים ורעיונות יצירתיים כדי להקנות להם מראה יוקרתי, ומומלץ, בהתאם לסגנון המודרני, למצוא מוטיב אחד שמחבר ביניהם לבין השולחן (הגוון של חומר הגלם, הגימור או המשענת) ומלבד זה לעוף עם הדמיון.

מבצע חיסול

הנחה של עד 30% בחנות

ריהוט איטלקי בהתאמה אישית

הגיעו לפני שיגמר

בואו לעצב את ביתכם בסגנון איטלקי מיוחד!

חוות דעת
סגירת תפריט