עיצוב החלל המרכזי בבית באמצעות ריהוט

עיצוב החלל המרכזי בבית דורש מחשבה ותכנון קפדניים. אזור זה כולל בדרך כלל את הסלון, פינת האוכל והמטבח, חללים נפרדים מחד גיסא, המצויים לרוב במרחב פתוח מאידך גיסא, ונדרשים להשתלב בהרמוניה זה בזה מסגנון העיצובי, בתכנון הפונקציונלי ובזרימה הטבעית של החלל המרכזי בבית.

מספר טיפים לתכנון חלל מגובש ומזמין באמצעות פרטי ריהוט:

תכנון פונקציונלי של כל אזור

הגדרת כל אזור בנפרד, תוך הבנה של ייעוד החלל: בעוד שהסלון צריך להיות מרחב נוח ומזמין לרביצה, מנוחה, בילוי משפחתי ואירוח, פינת האוכל נדרשת לספק מענה פרקטי ופונקציונאלי, לאירוח, לארוחות יום יומיות והתכנסויות חגיגיות יותר. תכנון המטבח צריך לכלול מענה לצרכי אחסון, אבזור מלא, משטחי עבודה ונגישות למגוון פריטים.

רהיטים משלימים

בחירת רהיטים לחללי הבית המרכזיים נכון לבצע בתכנון מוקדם, כאשר מאחר והמטבח כולל מערכת ריהוט קבועה, נכון לבחור בפרטי ריהוט לפינת האוכל ולסלון באופן המשלים את עיצוב המטבח. מומלץ לבחור בריהוט אשר עוסק באותו סגנון עיצובי ומתבסס על חומרים מאותה משפחה (עץ מלא, חיפויי זכוכית, בטון אדריכלי, פורמייקה איכותית), וליצור שילובים וניגודיות באמצעות משחקי גוונים, הצללות ופקרטי עיצוב משלימים.

מידות ופרופורציות

בתכנון החלל המרכזי של הבית ובעיצוב שלו, יש להביא בחשבון את מידות החלל הכולל, המידות שהוקצו לכל חלל בנפרד, והתאמת הריהוט תוך שמירה על  קנה מידה ופרופורציות של הרהיטים ביחס לגודל החדר. בחללים קטנים מומלץ לבחור בריהוט פונקציונלי בעיצוב מינימליסטי, שימנע תחושת צפיפות, לעומת  הצבת פרטי ריהוט מאסיבי יותר ושילוב של מספר גדול יותר של פריטים למילוי החלל ויצירת מראה חמים ופרופורציונלי.  תכנון נכון של חלוקת החלל ומידות הריהוט, יעניק תחושה של איזון והרמוניה בבית.

רשת רהיטי מוביליה מציעים מגוון פרטי ריהוט איטלקי מבית יצרנים מובילים, באיכות גבוהה, ובהתאמה לסגנונות עיצוב מודרניים ומסורתיים, בהתאמה אישית.

מבצע חיסול

הנחה של עד 30% בחנות

ריהוט איטלקי בהתאמה אישית

הגיעו לפני שיגמר

בואו לעצב את ביתכם בסגנון איטלקי מיוחד!

חוות דעת
סגירת תפריט