עיצוב פינת אוכל בסגנון איטלקי

אנשים רבים אשר יודעים להעריך איכות וששואפים שהפינת אוכל שלהם יהיה פרקטי ואיכותי ובו זמנית פשוט וייחודי, בוחרים בסגנון פינת אוכל האיטלקי, וזאת כי גם אם כל פינת אוכל בסגנון איטלקי מעט שונה, עדיין ישנם מאפיינים קבועים שניתן להצביע עליהם: חומריות איכותית, רמת גימור מאוד גבוהה, חשיבה על הפרטים הקטנים, פרקטיות מושתתת מחקר, עיצוב נקי ומרשים וכמובן תוצר ייחודי שאינו חוזר על עצמו. 

חומריות צבעים ותאורה

 פינת אוכל איטלקית ייחודי ופרקטי ובאותה נשימה משרה אווירה נינוחה, וזאת כי כל אלמנט מצוי במקום האידאלי, ישנה זרימה בין החומרים, משטחי העבודה משדרים איכות ארוכת טווח, הצבעים השקטים והנעימים תורמים למראה ההרמוני, העיטורים שנבחרים בקפידה שומרים על מינון נכון והתאורה המושקעת אשר משלימה את סך התוצאה מבליטה אלמנטים רצויים ותומכת ברמה הגבוהה.  

עיצוב ייחודי

   אין לדבר על עיצוב פינת אוכל איטלקית מבלי לתת מקום של כבוד לפרקטיות, ואם נדייק פרקטיות ייחודית וחכמה. אי לכך סגנון איטלקי בוחר כל מיקום בקפידה, מתייחס רבות לתרחיש משתמש, שואף להשאיר כמה שיותר חלל פתוח (ולהימנע מעומס), מכיל אינספור מקומות ייעודיים, מציע משטחי עבודה רחבי ידיים וכמובן שכל חומר נבחר בקפידה, לצד שיקולי איכות, יעד ותחזוקה, וזאת כי לפי התפישה האיטלקית הנו 

מאפייני עיצוב בסגנון איטלקי

 אם נעצור להגדיר את מאפייני הסגנון האיטלקי, נציין שהם מבוססים על מאפיינים מודרנים (קווים נקיים, צבעים בהירים וטקסטורה חלקה), לצד שילוב של נגיעות כפריות.  

טיפים לעיצוב פינת אוכל איטלקי

 מבקשים לעצב את הפינת אוכל שלכם בהתאם למאפייני סגנון איטלקי? מוטב שתקפידו על בחירת חומרים יוקרתיים לצד עיצוב נקי ופשוט. קבלו מספר טיפים:

• וודאו שרוב החלל של פינת האוכל מעוצב בסגנון מודרני ושהתוספת של האלמנטים הכפריים אינה מוגזמת.

• שלבו פריטים גדולים מעץ כגון פרקט.

• בחנו את מאפייני ההתנהלות בבית (מבחינת בישולים וארוחות) ובהתאם קבלו החלטות עיצוביות. בנקודה זו יש להכניס למשוואה גובה אידאלי של שיש, גודל נכון של כיור, חלוקה נוחה של מגירות, מיקום התנור ביחס למשטח העבודה וכדומה.

• השקיעו אך ורק בחומרים איכותיים, לצד בעלי מקצוע מוכשרים ופדנטים, וזאת כי רמת הגימור מהווה גורם מכריע.

• תשאפו שהמטבח יהיה ייחודי בהתאם לפינת האוכל. ניתן להשיג זאת באמצעות בחירת הגוון של החזיתות, תוספת של נישה ייעודית, שילובי חומרים ועוד.

• היו מדויקים בחידוד הצרכים אל מול איש המקצוע.

• בחרו בקפידה מוצרים משלימים – למשל צנצנות שקופות עבור אחסון סוגי פסטה, מדף עבור עציצי תבלין, או בניית נישה ייעודית עבור ספרי מתכונים. 

חומרים יוקרתיים לצד עיצוב נקי ופשוט

 מצד אחד עיצוב פינת אוכל בסגנון איטלקי מושתת על חומרים יוקרתיים – חומרים שניתן לדעת שילוו אתכם לאורך שנים בדיוק באותו מצב בו הם נרכשו. פה ראוי לציין שסגנון איטלקי פשוט במובן של מדויק וחכם, נקי ושקט, כך שאין לצפות למצוא בו יחידות מוסתרות, או גילופי עץ מתוחכמים.

מבצע חיסול

הנחה של עד 30% בחנות

ריהוט איטלקי בהתאמה אישית

הגיעו לפני שיגמר

בואו לעצב את ביתכם בסגנון איטלקי מיוחד!

חוות דעת
סגירת תפריט