פינות אוכל

פינת אוכל 

בחירה של פינת אוכל מצריכה תכנון והתייחסות למספר פרטים, בניהם גודל המשפחה, הרגלי האירוח, המיקום המיועד בחלל והסגנון העיצובי. 

חשוב לזכור כי פינת אוכל איכותית היא מערכת ריהוט אשר נועדה ללוות את הבית והמשפחה למשך שנים רבות ועל כן להתייחס לא רק למצב הנתון, אם כי גם לשינויים אותם מיועדת המשפחה לעבור לאורך השנים.

משפחה קטנה בדירה קטנה, דירה שכורה או תחת מגבלת מקום אחרת, מוטב להעדיף פינת אוכל מודולרית, בגודל קטן ומספק, אולם בעלת יכולת ומנגנון לפתיחה בקלות ובמהירות על פי צורך. מאפיין נוסף של הגרים בדירות שכורות הוא מעבר דירה מדי תקופה. ריהוט זול ולא איכותי לא ישרוד את המעברים הללו, ומוטב לרכוש פינת אוכל איכותית מעץ מלא ובעלת חיבורים ומנגנונים איכותיים, מה שיבטיח את עמידותה גם בטלטלות המעבר.

פינת אוכל עגולה או מלבנית?

אחת ההתלבטויות ברכישה של פינת אוכל חדשה היא הבחירה בין פינת אוכל עגולה לפינת אוכל מסורתית, מלבנית ומוארכת. שולחן אוכל עגול נחשב לפריט ריהוט פחות חסכוני במקום אשר נוטה להשתלט על המרחב, ויחד עם זאת מייצר תחושת אינטימיות נעימה. הפינה המלבנית המסורתית היא מאסיבית יותר ומתאימה לכל סוגי התבניות העיצוביות, ויחד עם זאת מספקת מראה מקובע למדי. הבחירה בין התצורות היא כמובן אינדיבידואלית ונתונה להעדפה אישית, אולם ניתן להמליץ ולומר שבתכנון פינת אוכל במרכז החלל פינה עגולה תספק מראה מרענן ועיצוב מודרני, בעוד שבמרחבים בהם פינת האוכל מצויה בחלל תחום בקירות, המראה המלבני או המרובע ישתלב נכון יותר.

חברת מוביליה רהיטים מלווה זוגות צעירים ומשפחות בריהוט הבית, ומציגה מגוון רחב של פרטי ריהוט איכותיים מתוצרת איטליה, בעיצובים מתקדמים ומרהיבים. במוביליה רהיטים ניתן למצוא מבחר מערכות פינות אוכל, חדרי שינה, מערכות ישיבה, מזנונים ופרטי ריהוט נוספים.

 

מבצע חיסול

הנחה של עד 30% בחנות

ריהוט איטלקי בהתאמה אישית

הגיעו לפני שיגמר

בואו לעצב את ביתכם בסגנון איטלקי מיוחד!

חוות דעת
סגירת תפריט