רטרו איטלקי- ויטרינות ומזנונים לסלון

עיצוב הבית המודרני מתבסס על הסגנון המינימליסטי, חללים מרווחים ומקום רב לסגנון הנורדי. לעומתו עיצוב הבית המסורתי נשען על אלמנטים של נוכחות ונוחות גם יחד, ריהוט מאסיבי שמשדר איכות ויוקרה ומגוון נגיעות של צבע באמצעות הריהוט עצמו ובאמצעות בדים וטקסטיל.

אחד האלמנטים המובילים בעיצוב האיטלקי, המודרני והמסורתי, הוא שילוב בין פתרונות פונקציונליים ופתרונות אחסון, לאמירה עיצובית בעלת נוכחות וערך במרכז הבית, באמצעות הצבת ויטרינות ומזנונים.

בעוד שמזנון הוא בבחינת מוצר ריהוט בסיסי בכל סלון, כאשר המינימליסטים יבחרו במזנון צף לרוב מחומר ובצבע אחיד, במטרה לספק מענה לצורך בהצבת ממיר או מוצרי תקשורת אחרים בסמוך לטלוויזיה בסלון, ויטרינה היא מוצר משלים אשר לא בהכרח נראה בכל סלון. יחד עם זאת, הוויטרינה היא פריט ריהוט המגיע במגוון סגנונות וגדלים, מספק מענה הן לצרכי אחסון, ונוסף על כך מהווה רהיט תצוגה מעוצב במרכז הבית.

העיקרון המנחה בהצבת ויטרינה בסלון הוא שילוב בין פתרון אחסון סגור למוצרים הדורשים קרבה ונגישות, כמו גם תצוגה של פרטי נוי וחפצים אישיים בעלי אמירה ונוכחות, בחלק הפתוח של הויטרינה ו/או באמצעות דלתות זכוכית יוקרתיות. ויטרינות משמשות בבתים רבים לתצוגה של תמונות, אבני חן, פסלים ומזכרות, ולעתים כביתם של כלים מסורתיים המשמשים לעשייה ולבישול ומעידים על הגוון התרבותי של הבית. 

ויטרינה ומזנון הם פרטי ריהוט אשר מתכתבים זה עם זה ומשלימים זה את זה, לעתים רבות בשילוב של שולחן סלון.

רהיטי מוביליה מציעים מגוון עיצובים מודרניים וחדשניים לצד עיצובים מסורתיים ואותנטיים יותר, במרחב עיצובי עצום ואולם תצוגה המכיל מאות פרטי ריהוט איטלקי מבית היצרנים המובילים ובעלי המוניטין, תוך שילוב בין איכות שאין שניה לה לעיצובים ייחודיים ומלהיבים, לכל בית ולכל מטרה.

מבצע חיסול

הנחה של עד 30% בחנות

ריהוט איטלקי בהתאמה אישית

הגיעו לפני שיגמר

בואו לעצב את ביתכם בסגנון איטלקי מיוחד!

חוות דעת
סגירת תפריט